Manas nedienas ar personalizēto e-talonu

Es kā balts cilvēks pagājušā gada beigās pieteicos personalizētajam e-talonam, jo, ņemot vērā manu apsēstību ar dzīvošanos tīmeklī, nopriecājos, ka beidzot varēšu iegādāties braucamo biļeti, kuru papildināšu internetā no bankas konta. Vārdu sakot, nu būs pie mums ar’ kā Eiropā.Gaidu vienu mēnesi, otru, trešu, nu jau ceturtais nāk – šie tik testē. Nu neko sēžos šovakar mašīnai pie stūres un braucu meklēt izdaudzināto e-talona papildināšanas automātu. Bet tur ...

Es kā balts cilvēks pagājušā gada beigās pieteicos personalizētajam e-talonam, jo, ņemot vērā manu apsēstību ar dzīvošanos tīmeklī, nopriecājos, ka beidzot varēšu iegādāties braucamo biļeti, kuru papildināšu internetā no bankas konta. Vārdu sakot, nu būs pie mums ar’ kā Eiropā. Gods godam, saņemu šī gada martā personalizēto plastikāta gabalu ar vārdu, ģīmīti un klienta numuru. Kaut gan Rīgas Satiksmes mājas lapā personalizētajam e-talonam noteikts derīguma termiņš 5 gadi, plastikāta gabaliņa otrā pusē rakstīts derīgs līdz 01.06.2021. Seko paziņojums, ka e-talona aktivizēšana kavējas. Novīpsnāju par mūszemes darītājiem un gaidu, tikmēr darbdienās iegādājoties vienreizējās braukšanas biļetes Ls0,50 kārtīgas pierakstu lapiņas izmēros.


Piebukmarkoju e-talona interneta veikala lapu un gaidu, jo ar 1.maiju toč jābūt, ja jau pati Rīgas Satiksme sola. Tur daudzsološs uzraksts „Interneta veikals – pagaidām testa režīmā” datēts ar šī gada 15.aprīli. Gaidu vienu mēnesi, otru, trešu, nu jau ceturtais nāk – šie tik testē. Nu neko sēžos šovakar mašīnai pie stūres un braucu meklēt izdaudzināto e-talona papildināšanas automātu. Sarkandaugavas ielā pie IKI ir. Izpētījusi tīmeklī cenas un braucienu skaitu, noskatījusies video, kā tiek automātā bāzts iekšā piecīti, dodos izņemt bankomātā vajadzīgās banknotes (esmu no tiem, kam skaidro naudu netīk līdzi nēsāt). Tad drošu soli dodos papildināt savu e-talonu, bet tur ...

Diemžēl uz informatīvo tālruni arī nevienu neizdodas sazvanīt, lai ziņotu par nedarbojušos automātu un noskaidrotu vēl tuvāk atrodamo kasti, jo pēc 21:00 slēdzas automātiskais atbildētājs. Nu ko, rīt došos uz darbiņu pēc vecās shēmas, piemaksājot Rīgas Satiksmei par sagādātajām „ērtībām”.

Dalies:
Novērtē: 4 (6)

komentāri

Jūlija

Nebēdājies tik ļoti - mums Iļģuciemā šīs RS \"terminators\" arī uzkārās (hate)
Tu vispār biji iedomājusies, ka šādas \"ķibeles\" ir iespējams veids kā nopelnīt dažus papildus miljonus? (grumble)

iinuu

Šodien aizčāpoju uz RS Klientu centru Brīvības ielā pie VEF tilta, lai papildinātu beidzot savu zilo kartīti un uzzinātu WTF? Uzzināju: 1. Sarkandaugas automātam personalizētā e-talona papildināšanas funkcija vēl neesot pieslēgta; 2. Klientu servisa kasēs var norēķināties tikai skaidrā naudā, maksājuma kartes nepieņemot; 3. Kāā interneta veikals nedarbojas?!? viņiem neesot tādas informācijas. (puzzled)

Jūlija

Un ko citu tu gribēji dzirdēt no Akmenslaika tantukiem? (oho) Sarunu vajadzēja sākt ar jautājumu vai viņiem ir informācija \"kas ir i-nets\" (look)

Jūlija

Nebēdājies tik ļoti - mums Iļģuciemā šīs RS \"terminators\" arī uzkārās (hate)
Tu vispār biji iedomājusies, ka šādas \"ķibeles\" ir iespējams veids kā nopelnīt dažus papildus miljonus? (grumble)



Ko lasa citi?