Vakar pa LTV1 redzēju Rīgas pilsētas priekšstāvi N.Ušakovu. Reklamēja kā ar Twitter palīdzību var panākt, ka Rīgas Dome atnāk un salabo privātmājā liftu. Nu, ja reiz tā, šorīt uzrakstīju, ka man mājās izdegusi lampiņa, vai var palūgt to nomainīt.
Šī grāmata tapusi ESF atklātā konkursa aktivitātes "Izglītības programmu uzlabošana sākotnējā profesionālajā izglītībā ekonomikai svarīgās nozarēs" projekta "Divgadīgās profesionālās vidējās reklāmas servisa komercdarbības izglītības programmas izstrādāšana un īstenošana" ietvaros.
Nenoliedzami pingvīns ir tāds savdabīgs putns, kuru tā lempīguma, amizantās gaitas un ziņkārīgās dabas dēļ iecienījuši arī reklāmisti. Pingvīni ir daudz zīmēti un animēti, bet visinteresantākās reklāmas, protams, kurās filmēti dzīvi pingvīni. Šeit esmu apkopojusi 14 dažādu kompāniju TV reklāmas.
Harizma ir milzīgs spēks, kura iespaids var turpināties arī pēc personības nāves. Tā arī var vērtēt vairāku reklāmas kompāniju lēmumu izmantot Hitlera tēlu savām reklāmām. Protams, šīs reklāmas nepalika nepamanītas un pat sacēla sašutuma un protesta vilni dažos sabiedrības slāņos. Tika pieprasīts tās aizliegt, nomainīt, notušēt. Lūk, dažas no tām, vērtējiet paši!
Biju nosolījusies, ka nekad, nekad nerakstīšu vietnē par politiku, bet nu vairs nevar turēt. Birojā uz e-pastu un mājās pastkastītē katru dienu nemitīgi pienāk partiju SPAMs. Jāsaka, ka šajās vēlēšanās partijas sasparojušās ne pa jokam, apguvušas jaunākās tehnoloģijas, vārdu sakot, iet vienā solī ar laiku – kandidātu profili draugiem.lv, blogi, e-sūtījumi, diskusiju forumi u.tml. Iesaku dzīvespriekam noskatīties Šlesera video biogrāfiju - „... viņš brēca ilgi un uzstājīgi, kā rezultātā tika nosaukts par Aināru”.
Izrādās atbildēt uz šo jautājumu mēģinājuši kādas reklāmas kampaņas veidotāji. Reklāma bija paredzēta itāļu apģērbu zīmola Meltin' Pot popularizēšanai, tā vadmotīvs ir «Es sapņoju. Es eksistēju» (I dream. I am.). Aplūkosim dažas lielformāta reklāmas apdrukas!
Ko tik nevar izdomāt no ikdienā tik ierastajām un saimniecībā izmantojamajām lietām! Tad nu, mazs ieskats, pēc manām domām, veiksmīgākajos Artemija Lebedeva mākslas studijas (Студия Артемия Лебедева )darinājumos, kam galveno šarmu piešķir liela daļa veselīgas humora izjūtas, kā arī īsumā par pašu studiju.
Bradājot pa YouTube nejauši uzdūros kadriem no īsfilmu sērijas The Hire, ieintriģēta Torrentā novilku visu sēriju. Tiešām skatāmi gabali. Īstenībā tās kopumā ir 8 īsfilmas, kas pēc auto ražotāja koncerna BMW pasūtījuma tika uzņemtas 2001. un 2002.gadā ar mērķi parādīt BMW priekšrocības uz jebkura seguma ceļa, jebkurā pasaules nostūrī un jebkādā ekstremālā situācijā.