Aplikācijas būtība ir tāda, ka ar tās palīdzību Vides dienestam var ziņot par traucējošām smakām, mežā atstātām būvgružiem, neidentificētu zvejastīklu utt. Par jebko, kas ir saistīts ar vidi, un problēmas pieteicējam šķiet Vides dienesta (vai jebkāda cita kontrolējošā dienesta) uzmanības cienīgs.
Gribu padalīties ar šodienas atradumu - divi interneta rīki (triangulation tools), kur parastu bildi vai fotogrāfiju var pārvērst stilizētā zīmējumā, kurā visi krāsu un gaismēnu laukumi tiek sašķelti lielākos un mazākos trīsstūrīšos, saglabājot koptēlu. Šoreizpar tīri amatierisku pieeju - augšupielādējam izvēlēto foto un ar rīku palīdzību pieregulējam detalizāciju.
Sirdij tīkams virsraksts šodien rotājās medijos - "Latvijas populārākais blogs - iinuu.lv". Esam priecīgi un gandarīti, ka mūsu blogs www.iinuu.lv apmeklējuma ziņā ieņēmis pirmo vietu Gemius blogu topā, kas balstīts uz unikālo Latvijas lietotāju statistiku 2012.gada novembra mēnesī. 1,32 % no visas Latvijas interneta auditorijas nemaz tik neievērojams skaitlis nav.
RD priekšsēdētājs apgalvo, ka twitter konts viņam ir privāts, bet to izmanto, lai atbildētu uz vairākiem simtiem rīdzinieku jautājumiem. Pētījumā noskaidrots, ka savu privāto kontu Ušakovs izmanto lielākoties darba laikā, lai sazinātos ar politiķiem un žurnālistiem.
Pētījums, kurā pēc dažādiem publiski pieejamiem parametriem, iegūtiem no sociālā tīkla Twitter, izveidots politisko spēku - Vienotības un Saskaņas centrs, kā arī divu redzamāko politisko līderu sociālie portreti.
Tādu šī gada 9.maijā vietnē www.gravatar.com reģistrēju arī es - iinuu. Taču vēlāk, kad draugiem lepni paziņoju, ka nu beidzot man arī tīmeklī ir avatārs, tad daudzi atbildēja – nu jauki, bet kas tad tas īsti ir? Tad nu, par avatāru.
Vakar pēc ilga laika ielogojos atkal, lai pačolētu, kas jauns. Instalēju jaunāku versiju, bet secinājums viens un tas pats – tā „elles kaste” (lasi –dators) ar savām virtuālajām pasaulēm ir baigais laika aprijējs. Ne par velti dažs labs ir burtiski pārcēlies Second Life uz dzīvi – atvēris savu veikaliņu, nodibinājis jaunas attiecības, uzbūvējis sev privātmāju.
Tā apgalvo vietnes radītāji. Viņi piedāvā aizpildīt 49 jautājumu garu testu, kurā ir iekļauti dažādi jautājumi par lapas apmeklētāja dzīves stilu – ēšanas paradumiem, sportiskām aktivitātēm, stresu, vecākiem u.tml.
Šovakar, gatavojoties prezentācijai, nācās pabāzt nāsis korporatīvo blogu attīstībā Latvijā. Ja privāto blogu jeb emuāru niša ar laacz.lv, journal.lv, onkulis.com, pods.lv, shulcs.lv, zuz.lv u.c. priekšgalā (sorry visus neuzskaitīšu) plaukst un vēršas plašumā ar katru dienu, tad uzņēmumi pret šo lietu izskatās ir ļoti piesardzīgi. Korporatīvos blogus Latvijā var uz rokas pirkstiem izskaitīt.
Plašākā Latvijas sociāli aktīvās grupas datu bāze, turklāt pārsvarā ar lietotāju īstajiem vārdiem, uzvārdiem, dzimšanas datumiem, atrašanās vietu, reālu fotogrāfiju (neskaitot dažus viltus profilus) un iespējām uz sociālo atklāsmi – fotoalbums, dienasgrāmata, viesu grāmata, draugu loks, intereses u.tml. Portāls, kas nemitīgi attīstās, priecējot tā lietotājus ar aizvien jaunām „spēļmantiņām”.