Automašīna raksturo tās īpašnieku
Vienu dienu spriedelējām, kā automašīnas izvēle raksturo tās īpašnieku. Prātā pārcilājot paziņu, draugu un radu loku un viņu braucamos, sanāca izveidot tādu kā īsu katras markas īpašnieka tipoloģizētu aprakstu. Uzreiz jāsaka, ka nepretendējam uz jebkādu zinātniski pētniecisku rezultātu apkopojumu , bet gan uz tīri subjektīviem vērojumiem. Un izņēmumi vienmēr pastāv.
Vienu dienu spriedelējām, kā automašīnas izvēle raksturo tās īpašnieku. Prātā pārcilājot paziņu, draugu un radu loku un viņu braucamos, sanāca izveidot tādu kā īsu katras markas īpašnieka tipoloģizētu aprakstu. Uzreiz jāsaka, ka nepretendējam uz jebkādu zinātniski pētniecisku rezultātu apkopojumu , bet gan uz tīri subjektīviem vērojumiem. Un izņēmumi vienmēr pastāv.
BMW – agresīvie. Raksturo tieksme līst priekšā, vai nu tā būtu apdzīšana uz ceļa, vai rinda veikalā, vai kāda aktivitāte. Iekšējs dzinulis – apdzīt, bet bez konkrēta mērķa. Kaut ko nenokavēt, paspēt, bet paši visdrīzāk īsti nevar pateikt, ko tieši.
VOLVO – kašķīgie. Raksturīga sīkumainība un principialitāte. Dzīve it kā sadalīta noteiktās šūniņās, kuras tiecas aizpildīt ar saturu. Bieži operē ar jēdzienu – „izniekots laiks”. Intelektuāļi.
AUDI – „blatņiki”. Ļoti plašs paziņu loks, kura priekšrocības prot veiksmīgi izmantot savā labā. Nav filozofi, drīzāk praktiķi.
MERCEDES – nekaunīgie. Iziet uz principa – „man pienākas”. Drīzāk daudz ko dzīvē mantojuši, nevis izcīnījuši pašu spēkiem. Uzskata, ka pārējie vienkārši neprot paņemt. Izteikta intuīcija, „jūt ar pēcpusi”.
VOLKSWAGEN (izņemot NewBeetle) – „pāķi” (neatkarīgi vai rīdzinieki, vai lauku iedzīvotāji). Pārsvarā izteikti ģimenes cilvēki, ar „ligzdiņas” sajūtu. Netiecas uz cēliem mērķiem. Profesionāļi vienā konkrētā jomā.
OPEL – „studentiņi” (neatkarīgi no īpašnieka vecuma). Mašīnu uztver kā pārvietošanās līdzekli un ne vairāk. Nav svarīgas ārišķības, koncentrējas uz saturu.
SUBARU – stūrgalvīgie. Nav intelektuāļi. Ņem uz masu, spēku un daudzumu.
MAZDA – ieciklējušies uz mērķi. Nepieķeras sīkumiem. Vienalga, ko darīt, kādā jomā strādāt, galvenais sasniegt iecerēto rezultātu.
SAAB – paradigmas cilvēki. Izvirza sev mērķi, kurš sasniedzams tikai ilgtermiņa (gatavi strādāt pie tā visu dzīvi) vai arī vispār nekad nav sasniedzami, bet tas nemazina viņu apņemšanos. Nepiesaistās konkrētai vietai un laikam.
TOYOTA – ierēdņi. Tendēti uz procesu, bet nevis uz rezultātu. Visbiežāk valsts iestāžu, lielu uzņēmumu vai organizāciju darbinieki. Princips – „nelasīju, bet viedokli varu izteikt”.
Noslēdzot automašīnu pārskaitījumu un raksturojumu, kas viss bija tieši par vieglajiem auto, gribas īpaši atzīmēt „apvidnieku” jeb „džipveidīgo” īpašniekus. Ticat vai ne, bet izmēram ir nozīme! ;) Iekšēji „mazi” cilvēki, kuriem svarīgi sajusties lieliem un biedējošiem. Var atļauties neievērot citu intereses, jo pārējie tik un tā pakārtosies.
Kā redzi, te nav iekļautas visas auto markas. Tāpēc, ja kādi vērojumi par, piemēram, FORD, SEAT, ŠKODA, HYUNDAI, CHRYSLER, NISSAN, HONDA, LEXUS, FIAT, RENAULT, PEUGEOT, DODGE, KIA, TRABANT vai citu marku, welcome papildināt! ;)
1. Volkswagen, nevis Wolksvagen (bunny)
2. Par BMW - desmitniekā! Parakstos (driver)
3. Kašķīgie pingvīni (good) Toties intelektuāļi (good)
1. Vismaz kāds tiešām lasa, kas rakstīts ;) 2. Welcome! 3. Jap, tādi lepni putni ir tie pingvīni, neiespersi, nelidos! :)))
3.punkts - rēcīgi (good)
Piedodiet, bet labāk tomēr RENAULT, nevis vienkārši RENO (lady)
Kas jums ar tiem pingvīniem (boss) ?
Puse Zviedrijas brauc ar Volvo, +kādreiz bija pasākuši arī valsts vīri vizināties ar Volvo. Tā ka, punktualitātes un precizitātes iemiesojums ;)
Nevienu nepazīstam, līdz ar ko nebija iespēja aplūkot kā šamā tur pareizi rakstās (sunglasses)
A man pofig, kas tur Zviedrijā un kas notiek ar tā saucāmajiem \"valsts vīriem\" (ufo) Galvenais, es zinu, ka pingvīni brauc ar Volvo (party)
Zini, kāpēc pingvīni labprāt izvēlas limuzīnklases auto un diplomātisko neaizskaramību? Lai viņiem neviens liftā uz lastām (lasi - pleznām) nekāptu! (smile)
Nu pingvīns kādreiz arī ar BMW un Opel brauca...
Šī gada sākuma SKDS veiktajā pētījumā par autobraukšanas kultūru Latvijā tika vaicāts arī par tādu lietu kā \'paldies\' pateikšanu ar avārijas gaismām.
33,2 % aptaujāto ir novērojuši, ka visbiežāk to nedara automašīnu BMW vadītāji. Otrajā vietā ar 23,3 % ierindojās Mercedes vadītāji, bet trešajā (20,3%) – Lexus vadītāji. Tālāk seko Land Rover un Porsche. – Lexus vadītāji. Tālāk seko Land Rover un Porsche.
(driver)
ne visus var pielīdzināt konkrētam. BMW lietotāji bieži vien sevi nostāda sevi augstākās kastas līmenī attiecībā. Taču bieži vien bēdīgāku mašīnu vadītājos ir novērojama niecības izpausme ar izteiktu agresivitāti, ar ko šad un tad pārspēj lepnāko \"vāģu\" īpašniekus
Tas ir visas markas automasinu?