Rīgas Domes sociālo tīklu kampaņa

Vakar pa LTV1 redzēju Rīgas pilsētas priekšstāvi N.Ušakovu. Reklamēja kā ar Twitter palīdzību var panākt, ka Rīgas Dome atnāk un salabo privātmājā liftu. Nu, ja reiz tā, šorīt uzrakstīju, ka man mājās izdegusi lampiņa, vai var palūgt to nomainīt.

Vakar pa LTV1 redzēju Rīgas pilsētas priekšstāvi N.Ušakovu. TV skatos reti, bet reklāmas skatos bez skaņas, jo tās parasti ir krietni skaļākas, tad iespējams kāda detaļa paslīdēja garām. Reklamēja kā ar Twitter palīdzību var panākt, ka Rīgas Dome atnāk un salabo privātmājā liftu. Nu, ja reiz tā, šorīt uzrakstīju, ka man mājās izdegusi lampiņa, vai var palūgt to nomainīt. Uz ko Rīgas Domes twitter konts laipni atbildēja:

Ja lampiņu ieskrūvēja RD, nomainīsim. Ja nē - ieteiksim tuvāko saimniecības preču veikalu.

Pēc minstināšanas gan piebilda:

Ja mājas iedzīvotāji par apsaimniekotāju izvēlējušies RNP, tad viņi arī organizēs lifta labošanu.

Uz ko gan iebildu, ka Rīgas namu pārvaldnieks (RNP), lai arī ir pašvaldības uzņēmums, tas tomēr darbojas uz vispārējiem komercdarbības principiem. Es, savukārt, nodokļus maksāju pašvaldībai, nevis RNP. Ar RNP man nav līgumisko attiecību, bet reklāmā tas nav pateikts, līdz ar to jūtos maldināts. Prātā pārskrēja šādas tādas domas par konkurences kropļošanu un tādā garā, bet atceroties, ka Rīgas Dome var ne tikai nodarboties ar komercdarbībām, kas vērsts uz iedzīvotāju kopējo ieguvumu, bet arī, piemēram, fasēt ūdeni, tad atstāju šo “aspektu” tautas kalpu, opozīcijas un konkurences padomes ziņā.

Paldies par Jūsu viedokli, tas mums ir ļoti svarīgs!

Ar to mūsu saruna beidzās.

 

Kādā citā sarakstē uz Twitter jautājumu par publiskās telpas apgaismojumu, Rīgas Dome sniedz šādu skaidrojumu (skat attēlu 1), ka:
[..] diemžēl, šādu vietu Rīgā vēl ir ļoti daudz. [..] brīdinām, ka tas ir pakāpensisks process, un nākamā gada laikā jūsu apkaimē ielu remonti nav plānoti.

 

Resume:

2012. gada rudenī par līdzīgiem jautājumiem Twitterī biju izpelnījies N.Ušakova un Rīgas Domes represijas – tiku nobloķēts. Uz oficiālu iesniegumu N.Ušakovs sniedza atbildi, ka vienīgais veids, kā sazināties ar Rīgas Domi, to skaitā viņu ir – rakstisks, parakstīts iesniegums. (skat attēlu 2)

2015. gadā augustā Rīgas Domes, N.Ušakova Twitter konti tika verificēti, līdz ar ko nepastāv vairs šaubu, ka tie ir īsti.

2015. gada decembrī Rīgas Dome uzsāk reklāmas kampaņu, kurā aicina ar pašvaldību komunicēt tiešsaistē - Twitter un Facebook.

Šāda pašvaldības atvērtība un vēlme uzklausīt rīdziniekus ir visnotaļ apsveicama, lai arī novēlota. Tiesa gan, zinot, ka pašvaldībai iepriekš uz jebkuru iesniegumu bija gatava atbilde – nav naudas, maz ticams, ka pašvaldība nezina, kas notiek pilsētā, drīzāk tas ir veids, kā iedzīvotājiem palīdzēt nolaist tvaiku, un ļoti iespējams – mudināt pašiem aktīvāk iesaistīties un varbūt pat saviem spēkiem risināt problēmas, kas saistītas ar savas dzīvesvietas ārtelpu.

Dalies:
Novērtē: 0 (0)

komentāri



Ko lasa citi?