Sociālie tīkli biznesam: labākais laiks komunikācijai Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest un Google+
Vienmēr interneta mārketinga speciālistu prātus ir musinājis jautājums, kā visprecīzāk un visefektīvāk sasniegt savu formulēto mērķauditoriju. Tā sakot, lielākais rezultāts ar vismazākajiem resursiem. Tāpēc nolēmu apkopot dažnedažādos avotos lasītu un dzirdētu informāciju par vislabāko, visproduktīvāko laiku attēlu, ierakstu, jaunumu ievietošanai katrā no sociālajiem tīkliem.
Lietišķo kontaktu veidošanai, preču un pakalpojumu promotēšanai un apmeklētāju piesaistīšanai pamatresursam (mājas lapai), manuprāt, vislabāk šobrīd darbojas tieši šie pieci sociālie tīkli – Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest un Google+. Šos arī aktīvi izmantoju savu interneta projektu popularizēšanai.
Vienmēr interneta mārketinga speciālistu prātus ir musinājis jautājums, kā visprecīzāk un visefektīvāk sasniegt savu formulēto mērķauditoriju. Tā sakot, lielākais rezultāts ar vismazākajiem resursiem (te galvenokārt domāts laiks). Tāpēc nolēmu apkopot dažnedažādos avotos lasītu un dzirdētu informāciju par vislabāko, visproduktīvāko laiku attēlu, ierakstu, jaunumu ievietošanai katrā no sociālajiem tīkliem.
Īstenībā tas tāds kā špikeris sev, jo ne vienmēr ikdienas darbos ierakusies spēju izsekot šīm likumsakarībām. Ja kāds vēl būtu nomodā, tad man subjektīvi vispiemērotākais laiks ar kaut ko dalīties sociālajos būtu ap 23:00 vai 24:00. Bet, vai objektīvi efektīvākais? Protams, ka nē.
Attēls no blog.bufferapp.com
Izpētīts, ka ierakstu daudzumam Facebook-ā jābūt divreiz dienā. Visefektīvākās dienas – ceturtdiena un piektdiena. Pēc principa – jo mazāk cilvēks grib koncentrēties darbam, jo vairāk viņš sēž Facebook-ā!
Vislabākais laiks no 13:00-16:00, it īpaši labvēlīgs plkst. 13:00, kad ieraksts paredz visvairāk dalīšanos (shares), un plkst. 15:00, kad vislielākais % klikšķu uz ievietot ierakstu vai saiti. Citos avotos par pīķa (vislabāko) laiku lietotāju plūsmas ziņā tiek uzskatīts trešdiena 15:00.
Visneefektīvākais laiks ierakstiem no 20:00 līdz 8:00 nākamajā dienā, it īpaši brīvdienās.
Vislabākās dienas B2B komunikācijai Twitter-ī ir no pirmdienas līdz piektdienai, savukārt B2C komunikācijai no trešdienas līdz svētdienai. Trīs ieraksti dienas laikā ir visoptimālākais skaits.
Visaugstākais CTR (click through rate) ir 12:00 un 18:00, bet lielākais tālākdalīšanās jeb retweet-u skaits 17:00. Dažos avotos par pīķa (vislabāko) laiku lietotāju plūsmas ziņā tiek uzskatīts periods no otrdienas līdz ceturtdienai no 9:00 līdz 15:00.
Visneefektīvākais laiks ierakstiem katru dienu pēc 20:00 un piektdienās pēc 15:00.
Biznesa kontaktu veidošanas un uzturēšanas visefektīvākās ir 3 nedēļas dienas no otrdienas līdz ceturtdienai. Tīkls fokusēts uz B2B komunikāciju, tāpēc labākie laiki sakrīt un cieši saistīti ar darba laiku, kas Latvijā ir starp 8:00 un 18:00.
Savukārt ielūgumu un jaunāko ziņu caurskatīšanas laiks sakrīt ar menedžeru e-pastu pārbaudīšanas laiku un biežumu – no 7:00 līdz 9:00 un no 17:00 līdz 18:00. Pēdējo dažos avotos it īpaši uzsver kā visaktīvāko laiku (pīķa stundas).
Visneefektīvākais laiks darba nedēļā – pirmdienas un piektdienas no 22:00 līdz 06:00.
Sociālais tīkls, kurš pieprasa īpašu aktivitāti, jo komunikācija notiek galvenokārt ar uzrunājošiem attēliem un saitēm uz produktu – vismaz pieci attēli dienā. Labākā diena – sestdiena.
Visefektīvākais laiks no 14:00 līdz 16:00 un no 20:00 līdz 23:00, visneefektīvākais no 17:00 līdz 19:00.
Google+
Optimāli trīs aktivitātes un tieši darba dienās no pirmdienas līdz piektdienai.
Visefektīvākais laiks no 09:00 līdz 11:00, visneefektīvākais no 18:00 līdz 08:00.
Vēlies aprunāties vairāk par sociālajiem tīkliem karjerai un biznesam, dod ziņu!
Paldies par informāciju! Labs raksts!